אריה גולדין

השעונים הפופולריים ביותר של 2023

השעונים הפופולריים ביותר של 2023

אריה גולדין, מומחה לשעוני יוקרה ומוצגים מציג את השעונים הפופולריים ביותר של 2023.

כשמדובר ברכישת שעון יוקרתי כהשקעה, כדאי תמיד ללכת על שעון מבוקש מאוד. זה יעזור לך לקבל את ההחזר הטוב ביותר על כספך ולהגדיל את הערך הכולל של השעון ככל שהשנים עוברות, מסביר אריה גולדין, מומחה למותגי יוקרה ושעוני יד.

Patek Philippe הוא אחד המותגים המוכרים והפופולריים ביותר בקרב אספנים ברחבי העולם. העיצובים היוקרתיים שלה ידועים באלגנטיות המאופקת שלהם ובאיכות שאין כמותה. כל חלק של שעון Patek Philippe עשוי בעבודת יד ומגמר בעבודת יד, מה שמבטיח שמספרי הייצור מוגבלים.

Blancpain הוא מותג שעוני היוקרה הוותיק ביותר שקיים, עם שורשיהם בוילרט, שוויץ משנת 1735. לחברה יש היסטוריה ארוכת שנים של ייצור שעונים מכניים מורכבים שהם גם יפים קלאסית וגם עמידים. שעון הצלילה המפורסם ביותר שלהם, ה-Fifty Fathoms, הוא אהוב על סלבריטאים כמו בראד פיט ופרנסיס פורד קופולה.

Ulysse Nardin הוא מותג שעונים נוסף שיש לו היסטוריה עשירה של ייצור כרונומטרים צבאיים מיוחדים. לאורך ההיסטוריה של החברה, הם שיתפו פעולה עם עשרות ציים ימיים מרחבי העולם, ויצרו שעונים ברמה גבוהה שהם גם מדויקים ואמינים.

אובאקו משלב את המסורת הנורדית והאסייתית של עיצוב מינימליסטי כדי ליצור אסתטיקה מודרנית ומינימליסטית. השעון של רוליג, למשל, עשוי מטיטניום וכולל חוגה פשוטה בשתי ידיים שמעליה רצועה אפורה מתכת אקדח.

A Breguet היא יצרנית שעונים צרפתית יוקרתית עם היסטוריה ארוכה של ייצור שעונים משובחים עבור העילית. השעונים שלהם נענדו על ידי בני מלוכה משנות ה-1700 ועד שנות ה-40, ואפילו ווינסטון צ'רצ'יל היה פעם הבעלים של שעון Breguet!

כתוצאה מהפלישה הרוסית לאוקראינה, מותגים רבים שבסיסם בשוויץ אינם מסוגלים עוד לעשות עסקים ברוסיה. זה מייקר הרבה מהשעונים של מותגי שעוני יוקרה אלה גם בשוק יד שנייה וגם במכירות באינטרנט.

Tudor הוא מותג אחות לרולקס שנוסד בשנת 1926 על ידי הנס ווילסדורף. המטרה של טיודור הייתה לייצר שעונים באיכות רולקס במחיר נמוך יותר.

ה-Doxa Sub 300 הוא שעון צלילה ידוע המשמש את צוללני הפנאי והצבא כאחד מאז 1967. כולל כיסויי כריות, מסגרת ללא מגבלות דקומפרסיה ומגוון של צבעי חוגה, ה-Sub 300 נחשב בעיני רבים ל- להיות שעון הצוללן המושלם.

אמנם קל להניח שלשעון מכני יהיה ערך גבוה יותר משעון קוורץ, אבל זה לא בהכרח המקרה. גורדון מסביר ששעונים מכניים הם לרוב הרבה יותר יקרים מדגמי קוורץ, אבל הם גם יכולים להיות הרבה יותר מדויקים.

מסיבה זו, זה בדרך כלל רעיון טוב לדבוק בשעונים בעלי הפעלה אוטומטית, מכיוון שהם יעריכו את הערך הכי הרבה. לחילופין, אם אתם מעוניינים לאסוף כמה משעוני היוקרה הנחשקים והנדירים ביותר למטרות השקעה, אולי כדאי להשקיע בדגם בעל עוצמה מכנית כמו Doxa Sub 300 זה.