אריה גולדין

טיפים לטיפול בשעון יוקרה

טיפים לטיפול בשעון יוקרתי, מאת אריה גולדין

שעוני יוקרה, כשמם כן הם: יקרים… ולכן מומלץ לשמור עליהם היטב ולהקפיד על טיפולים. בין אם זה שעון שאתה גאה לענוד כל יום או שעון שמהווה השקעה משמעותית, ישנן דרכים רבות לטפל בשעון היוקרה. נקיטת הצעדים הנכונים יכולה להבטיח שהוא ימשיך לעבוד בצורה חלקה כפי כשקנית אותו לראשונה ושהשעון יחזיק מעמד לאורך זמן רב.

אריה גולדין - שעונים iwc

שמירה על השעון
אם אתה רוצה לוודא שהשעון היוקרתי שלך יראה מלוטש ויפה, כדאי לנקות אותו באופן קבוע. זה יעזור למנוע מלכלוך להצטבר ולהיכנס לתוך המנגנון, מה שעלול לגרום לו להיכשל. זה חשוב במיוחד עבור שעונים עם נרתיק פלדה, שכן טביעות אצבע יכולות להיצמד בקלות למשטח.

נקה את הקריסטל
הקריסטל של שעון יוקרה הוא החלק העדין ביותר ויש לנקות אותו בזהירות. הקריסטל הוא שכבת הזכוכית המכסה את פני השעון, והוא עוזר לשפר את העיצוב תוך הגנה על המארז מפני שריטות. חשוב לוודא שהגביש תמיד נקי ויבש.

הימנעות מנזקי מים
אם השעון שלך עשוי מזהב, כסף או נירוסטה, יש להרחיק אותו ממים, מכיוון שהחומר עלול להכתים עם הזמן. אם אתה צריך להשתמש במים כדי לנקות את השעון שלך, אתה צריך לוודא שאתה עושה את זה בזהירות ולא עם חומרים שוחקים. אתה יכול לקנות מטליות לניקוי תכשיטים למטרה זו, והם ישאירו את השעון שלך נראה כמו חדש.

שמירה על הקופסה והניירות המקוריים
שמירה על הקופסה והניירות המקוריים היא שלב חשוב נוסף בטיפול בשעון היוקרתי שלך. זה יעזור לשמור על ערכו אם תחליט למכור אותו מאוחר יותר.

עדיף לאחסן את השעון שלך במקום בטוח ומאובטח, כמו קופסת שעון איכותית שתוכננה במיוחד למטרה זו. זה יעזור להגן עליו מפני אבק, לחות וטמפרטורות קיצוניות.

הסר את השעון שלך לפני פעילויות ספורט או פעולות אקסטרים.
חשוב לשמור על השעון ולהסיר אותו בפעילות ספורט אינטנסיבית או פעילות אתגרית, אקסטרים.  בקיצור להימנע מלענוב את השעון במצבים שעלולים לסכן אותו או לפגוע בו. לכן כדאי להוריד אותו לפני שתשתתף בפעילויות מסוג זה. זה מפחית את הסיכון ליצירת שריטות על הזכוכית, הרצועה והרכיבים הפנימיים.

אל תשכח להרים את השעון מדי יום! זה עוזר לגרום לשעון לעבוד בצורה יעילה ומדויקת יותר. זה גם מפחית את הסיכון להתלקחות השעון שלך.

אל תפתל את השעון שלך יותר מדי, מכיוון שזה עלול להזיק לו ולהפוך אותו לפחות אמין. זה גם רעיון טוב לתת שירות לשעון שלך פעם או פעמיים בשנה.

תיקון שבר
אם בשעון שלך יש גביש שבור או שברים בקו השיער, יש לתקן אותו בהקדם האפשרי. זה יעזור להבטיח שהוא במצב בתולי, מה שיגדיל את ערך המכירה החוזרת שלו.

מנע מאור השמש לדעוך את השעון שלך
אור שמש ישיר עלול לדהות את צבע השעון ועלול לפגוע בסוללה שלו. כדי להימנע מכך, מומלץ לאחסן את השעון שלך במקום הרחק מאור השמש.

הטיפים באדיבות אריה גולדין מומחה לשעוני יד יוקרתיים